tiistai 22. lokakuuta 2013

Parvekkeen syysasu

Mä oon just sen tyylinen, että mulla asiat on joko tiptop tai sitten aivan rempallaan. Etenkin nuorempana oli. Iän myötä oon oppinut näkemään hiukan harmaan sävyjä mustan ja valkoisen välillä. Eilispäivään asti meidän parvekkeemme oli kuitenkin kesän jäljiltä aivan rempallaan. Aikoja sitten kuolleet kesäkukat parvekelaatikoissa ja ruukuissa, halloween-kamoja ja tuoleja sikin sokin.

Eilen kotiamme oranssin ja mustan sävyihin pukiessani sain sitten jostakin puhtia siivota parvekkeenkin syyskuntoon. Sisustustekstiililaatikkoa penkoessani törmäsin syksyn väreissä hehkuvaan tablettiin, jonka muistan ostaneeni jo joskus Vantaa-aikoinani. Ja siitä se ajatus sitten lähti... Yllättäen löysin varastoistani yhtä sun toistakin tabletin värimaailmaan sopivaa esinettä.


Ruokapöydän asetelma jäi hiukan vaatimattomammaksi. Mallailin pöydälle ensin luumunväristä kaitaliinaa, mutta päätin jättää sen nyt halloweenin ajaksi vielä pois. O:n kommentti oli varsin varovainen: "Aika värikästä... mutta tykkään."

Itse olen aikaansaannokseeni kuitenkin varsin tyytyväinen. Kyllä tämä nyt ainakin ne kuolleet kukat voittaa!

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana parveke ja minä tykkään noista väreistä <3 Mulla on tuommosia samanlaisia kynttilälyhtyjä. En malttaisi millään odottaa halloween kuvia :) Niitähän varmasti on tulossa...

    -Heidi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Joo on, jahka nyt ensin kemut on kemuiltu :)

      Poista
  2. Voi että sulla on todella sisustussilmää! Kaiholla katselen parvekekuvia, vaikka meilläkin on ... tosin ranskalainen sellainen eli se siitä ilosta :D

    VastaaPoista