lauantai 16. heinäkuuta 2011

Komediaa ja draamaa

Jaahas ja taas luiskahti pari päivää ohi varsin kepoisasti. Ei sillä, että mulla hirveästi olisikaan ollut asiaa - ainakaan sellaista julkaisukelpoista. Omassa henkilökohtaisessa elämässä tapahtuu kyllä, muttei ehkä jaettavaksi asti.

Loppuviikostahan meidän piti lähteä T:n ja koirien kanssa hiukan reissaamaan, mutta sateisten sääennustusten vuoksi ja huonon majoitustilanteen vuoksi päädyimme skippaamaan tämän idean (höh!). Olen siis lähinnä keskittynyt siihen, mikä lomalla on tärkeintä - rentoutumiseen.




Voi, mun pieni näyttää jo niin isolta!
Tähän väliin pitänee kertoa myös tarina siitä, miten täällä kotipaikkakunnallani eräs vanhempi, täysin tuntematon mieshenkilö koki torstaiaamuna ulkona ollessamme tarpeelliseksi tulla kertomaan, miten ruman värinen pentukoira mulla on. Mä vaan tuijotin monttu auki, että onpa siinä herralla otsaa! Ja mitä tuohon oikein olisi pitänyt vastata? "Joo, on ihan kauhea, mutta kun halvalla sai, enkä viitsinyt etsiä kolmatta vuotta?" Etenkin, kun mä nimenomaan halusin merlen ja olin tähän asti luullutkin omistavani nyt varsin kauniin shelttilapsosen. Well, luckily I now stand corrected :D

Kävimme myös pienellä porukalla nauramassa Stand Up Finlandia -kesäkiertueen pojille, eli Sami Hedbergille, Pekka Jalavalle, Pete Kososelle, Jape Grönroosille, Mika Eirtovaaralle, Tommi Mujuselle ja Joni Koivuniemelle. Oli ihan loistava show, tykkäsin enemmän kuin olisin kuvitellutkaan! Erityisen positiivista oli huomata, että kukaan ei ollut ns. täytettä, vaan kaikilta lähti hyvää juttua - ainakin, jos kaksimielinen läppä viihdyttää. Ainoastaan ehkä etukäteen hypetetyin Hedberg ei itseäni niin kovasti lämmittänyt - tuntui, että sisältöä oli vähemmän kuin muilla. Silti Hedbergin ei tarvinnut kuin hiukan suutaan aukaista, niin yleisö jo ulvoi naurusta - maineikkuuden aikaansaamaa lumevaikutusta tai ei. Voin kuitenkin lämpimästi suositella muillekin - käykää ihmeessä katsomassa, jos vain stand up yhtään iskee :)




Torstai-ilta venähtikin sitten pitkäksi, ensin ihan loistavaksi ja sitten dramaattiseksi, joten muutenkin sateinen perjantai pyhitettiin lähinnä lepäilylle. Tänään ollaan sitten reippailtu ja kirppistelty senkin edestä. Lähdettiin hiukan kauemmas, isommalle ja paremmalle kirppikselle äidin kanssa viettämään oikein laatuaikaa. Mikä parasta - tein jopa ihan kivoja löytöjä!
 

Valkoinen takki, alkuperää VeroModa 3e



Käyttämättömiä asustesormuksia hukattavaksi, euron kipale

Käyttämättömät rouhean harmaat korkkarit, 10e

Piecesin tikkilaukku, 4,5e - ei normaalisti yhtään mun kuosi, mutta nyt ihastuin

Jotenkin kirpparishoppailusta jää aina puhtaampi omatunto kuin ihan kaupoilla ramppaamisesta. Ja se, kun kaiken roinan ja roskan keskeltä bongaa helmiä, aiheuttaa suurta löytämisen riemua ;)

Eipä kai muuta kuin viikonlopun jatkoja, mä lähden haaveilemaan Tammerfest-seurasta!

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo valkoinen takki, itse olen juuri tuollaista hakenut! Muutenkin kivoja löytöjä, pitäisi itsekin käydä kirppistelemässä välillä (:

    Ja tuosta Taika-välikohtauksesta, kylläpä jollakin on otsaa! Taisi olla joko todella huono päivä tuolla miehellä, tai sitten päässä jotain vikaa... Itse henkilökohtaisesti pidän eniten juuri noista merlen värisistä (:

    Hyvää kesänjatkoa!

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa kotiin:) Näin teidät eilen vilaukselta Tiksin asemalla, kun olin itsekin palailemassa viikonloppureissusta. Tuntui kun olisi nähnyt suurenkin julkkiksen ;) Ei, mutta en ymmärrä, miten joku voi motkottaa Taikasta. Sulla on kaksi kaunista ja hyvätapaista shelttineitiä, joista voit olla ERITTÄIN ylpeä:)
    - Maaria

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitti, mäkin tykkään :) Kirppistely on kyllä kivaa! Ja joo, en tiedä, mikä sen ongelma oli - voihan merle toki monen silmään näyttää rumalta, mutta ei sitä päin naamaa tarvitse tulla musta ilmoittamaan :D

    Maaria: Aaaaapua :D Haha! Toivottavasti en näyttänyt kauhean pahantuuliselta - oli aika stressaava matka takana :) Mutta kiitos kauniista sanoista, kyllä mä vaan olen noista kahdesta onnellinen :)

    VastaaPoista